Osvrt na krizmanički tečaj u Sv. Križu Začertje – 25.3.-27.3.2022.

U općini Sveti Križ Začertje, župi Uzvišenja Svetog Križa od 25. do 27. ožujka 2022. godine bio je održan krizmanički tečaj za 40-ak krizmanika. Petak smo započeli upoznavanjem gdje su se animatori predstavili, te je rektor Marko Jozić ukratko objasnio što je Kursiljo i što ih čeka u iduća 3 dana. Nakon prezentacije „Drvenci“ tamošnji župnik, vlč. Vladimir Drnetić, održao je temu „Tko sam ja?“. Odslušajući temu krizmanici i animatori uputili su se u grupe gdje su se međusobno upoznali i prokomentirali što misle o temi. Nakon kratke pauze naslijedila je tema „Traganje za vrijednošću“ gdje je animatorica Leona Souček pričala o tome gdje je sve nalazila svoju vrijednost prije nego što je našla svoju pravu vrijednost u Bogu. Nakon rada u grupama slijedilo je kratko klanjanje čime je završio prvi dan krizmaničkog tečaja.

Subotu smo započeli jutarnjom molitvom nakon koje je naš animator i lokalni vjeručitelj Luka Sente imao temu „Milost“. Odmah nakon toga je slijedila tema Antonije Kerečeni „Kršćanski život je drugačiji“ gdje je pričala kako Bog djeluje na njen život i gdje Ga sve nalazi. S puno misli krenuli smo u grupe. Napunjeni  novim iskustvima u grupama uslijedila je tema „Milost“ koju je održao vlč. Vladimir Drnetić. Ubrzo nakon je animator Mihael Goričanec u temi „Kralježnica“ pričao kako je uz Boga bio kralježnica svojoj obitelji. Poslije tih tema ponovno je uslijedio rad u grupama. Nakon grupa slijedila je „Čistoća“ gdje su Dora i Tomislav Skender pričali o svom životu u predbračnoj čistoći. Nakon otvorene rasprave o toj temi za krizmanike i animatore bio je pripremljen roštilj i dobrih sat vremena igre. Nakon toga uputili smo se u crkvu gdje su nas čekali svećenici pružajući nam mogućnost ispovijedi. Subotnji program smo završili sv. Misom i pobožnošću križnog puta kojeg su predvodili krizmanici.

Nedjelja je započela zajedničkom jutarnjom molitvom. Luka Sente je održao temu „Duh Sveti“, nakon kojeg je animator Luka Begović ispričao kako biti apostol u današnjem društvu u temi „Apostolat“. U završnim grupama malo smo raspravili o ovim temama i napisali dojmove. Krizmanički tečaj završili smo zajedničkom svetom Misom i kratkim sastankom s roditeljima gdje im je bilo objašnjeno što smo mi radili u ta 3 dana i kako nastaviti ovakvo iskustvo.