Osvrt na krizmanički tečaj u Sv. Križu Začretju

Od 23. do 25. ožujka u župi Uzvišenja Svetog Križa u Svetom Križu Začretju održan je krizmanički tečaj pod rektorstvom Andreje Briški. Tečaj je započeo prezentacijom „Drvenci“ koju su mladi slušali s puno pažnje te su odmah pri prvom radu u grupi pokazali svoju otvorenost za suradnju s nama. Prvi dan tečaja smo završili igrama u kojima su mladi uživali.
Drugi dan ovog tečaja otvorio je Ivan Havliček s temom „Kršćanski život je drugačiji“ u kojoj je svjedočio o promjenama koje su nastupile u njegovu životu nakon što je upoznao živoga Boga. Nakon još jednog rada u grupi te kratkog predaha uz igre uslijedilo je svjedočanstvo „Božji naum o ljubavi“, a držali su ga bračni par Andreja i Matej Briški. Mlade je iznenadio njihov život te su zbog toga bili vrlo znatiželjni u grupama. Nakon rada u grupi uslijedio je fini ručak i odmor. Nakon ručka svjedočanstvo je imao Luka Sente koji je mlade potaknuo na razmišljanje o našem osobnom odnosu s Bogom i kako taj odnos možemo produbiti u svakodnevnim razgovorima s Bogom. Poslije još jednog rada u grupi mladi su poslušali svjedočanstvo animatorice Karle Matković; ona je govorila o svojim zaprekama te pokazala da je uz Boga sve moguće. Mladi su sa posebnim zanimanjem pratili njezino svjedočanstvo. Nakon pauze mladi su poslušali temu mladog đakona Alena Vrbeka u kojoj je govorio kako trebamo biti savršeni kao što je savršen Otac naš nebeski. Nakon te teme uslijedilo je kratko klanjanje koje je predvodio đakon Alen Vrbek. Na kraju smo se lijepo pozdravili i blagoslovili idući dan.
U nedjelju je animator Mislav Mišerić održao svoju temu, ujedno i posljednju temu tečaja – „Apostolat“. Približio je krizmanicima pojam Božjeg poziva koji nam je svima upućen, te osobno svjedočio na koje načine je on otkrivao svoj apostolat. Za kraj tečaja mladi su zajedno sa svojim roditeljima prisustvovali pučkoj sv. misi. Nakon sv. mise rektorica tečaja se obratila roditeljima s par riječi, ujedno i predstavljajući Krapanj. Kratak osvrt na cjelokupni tečaj dalo je i dvoje krizmanika te dvojica animatora.
Moglo se vidjeti da su u ova tri dana mladi primili mnogo toga, dok je najočitije ipak bilo uživanje i otvaranje mladih u njihovim grupama. Tečaj smo zaokružili smijehom i zajedničkom fotografijom sa svim krizmanicima i župnim animatorima koji su nam bili od velike pomoći.

Ivan Havliček

Dojmovi krizmanika:

• Jako mi je drago što sam ovaj vikend provela na duhovnom susretu. Sve teme su me se dojmile i ostavile jake poruke na mene. Ne mogu ni jednu izdvojiti jer su mi sve bile prekrasne. Bilo mi je jako lijepo na klanjanju. Tamo sam osjetila posebne emocije i osjećala sam se čarobno. Igre su bile fantastične. Ispunile su nam vrijeme srećom i zabavom. U grupi mi je bilo super jer sam se mogla povjeriti animatorici i naučila sam puno toga od nje. Ona se nama povjerila i ispričala nam svoja iskustva pa smo se i mi njoj. Ovaj susret me još više uvjerio da Bog postoji i da On kontrolira naš život. Vjera mi se učvrstila i mislim da ću još više razgovarati s Bogom i povjeriti mu se. Nemam nikakve primjedbe jer je sve bilo savršeno. Animatori su prekrasni i rado bi se opet družila s njima. Neka sam nastave ovako voditi ovaj tečaj. Već sad idem na zbor u svojoj župi, ali sam dobila želju da posjetim Krapanj i osjetim iskustvo koje osjetili naši animatori.
  • Drago mi je što sam vrijeme izdvojila za ovaj susret jer sam čula razne životne priče i shvatila da zapravo molitva može pomoći. Sve teme su mi bile jako zanimljive i animatori su također bili društveni i puno su razgovarali s nama. U grupi mi se jako svidjelo jer smo puno razgovarale s našom animatoricom o raznim temama i primjerima iz našeg života. Posebno mi se dojmilo kad smo svi zajedno pjevali te zajedničke igre. Nakon ovog susreta sam shvatila da molitva može puno pomoći i da bi trebala češće pomagati drugima.