Osvrt na krizmanički tečaj u Zadru (3. – 5. veljače 2023.)

U petak 3. veljače u 6 sati ujutro 5 animatora krenulo je na još jedan originalan Kursiljo tečaj u Zadru, ovaj put za 2.b razred. Tečaj je započeo već u 9:30 zajedničkom igrom i upoznavanjem. Nakon toga uslijedili su Drvenci te tema „Tko sam ja“ koju nam je održao don Igor, a o kojoj smo odmah mogli raspravljati u grupama. Sara Vinš Seman probila je led prvom laičkom temom „Traganje za vrijednošću“, a da nas u našem traganju uvijek prati i čeka Milosrdni otac posvijestio nam je ponovno don Igor. Budući da je većina sudionika bila umorna i pospana, dobro nam je došao zajednički ručak koji nam je dao energije za igre i nastavak programa. Do kraja dana čuli smo Markovo iskustvo kako je to biti kršćanin u svojoj Crkvi te razgovarali o vjeri, ufanju i ljubavi. Šećer na kraju bio je Josip Deglin i njegovo svjedočanstvo koje uvijek sve ostavi bez daha. Dan smo završili zajedničkom krunicom, misom, večerom i igrama.

Drugi je dan opet započeo u ranim jutarnjim satima: buđenje u 7:30, doručak u 8, jutarnja molitva te prva tema u kojoj smo se mogli bolje upoznati s Kristovim likom. Nakon pauza i igara rektor Filip dao nam je puno primjera i poticaja kako produbiti svoju vjeru, a don Igor ga je nadopunio objašnjavajući sakramente. Zahvaljujući ručku, i većoj pauzi nakon njega, opet smo živnuli, a dodatnu okrijepu dobili smo u ispovijedi. Kako biti drugima potpora pokazao nam je Ivan u temi „Kralježnica“ te smo tim svjedočanstvom počeli privoditi dan kraju. Završili smo slično kao prvi dan: Svetom misom, večerom te dugotrajnim i žestokim igranjem mafije. Koliko su ovi tečajevi dobri i plodonosni shvatili smo kada su nam prije Svete mise došla u posjet dvojica sudionika s prošlog tečaja želeći sudjelovati u ostatku programa i odvesti nas na piće.

Zadnji dan ovog prekrasnog tečaja započeli smo kao i prethodna dva. Slušali smo prvo o Duhu Svetomu, koji je zasigurno vodio ovaj tečaj, a kasnije i o apostolatu o kojem nam je pričala Dora. Održali smo i zadnje radove u grupama nakon kojih smo pričali o prijateljskoj zajednici koja nam je velika pomoć u življenju kršćanske vjere. Uslijedila je posljednja Sveta misa i zajednički ručak. Kao uspomenu na ovaj tečaj, za kraj smo svim sudionicima poklonili Kursiljo križiće te se oprostili od tih mladih, predivnih srednjoškolaca koji su suzama pri odlasku pokazali koliko lijepo im je bilo ova tri dana.