Osvrt na krizmanički tečaj u Župi Sv. Krunice u Remetincu

Od 26. do 28. siječnja održan je tečaj za krizmanike u župi Kraljice Sv. Krunice u Remetincu. Tamo su nas toplo dočekali župnik, preč. Josip Pavlek i vjeroučiteljica Ines. Nakon uvodne svete mise krenuli smo s programom. Uvodnu temu „Tko sam ja ?“, kao i mnoge druge, imao je preč. Stjepan koji je vikend proveo sa svojih 6 suradnika / animatora koji su također prenijeli svoja iskustva i svjedočanstva ovim mladim ljudima. To su bili: Anika Sačić (Traganje za vrijednošću), Jelena Kutnjak (Kršćanin u svojoj Crkvi), Marija Cingula (Kršćanski život je drugačiji), Leon Matuza (Produbljivanje), Doroteja Kontrec (Zapreke u kršćanskom životu), Luka Koren (Kralježnica) i rektorica Ivana Krajajčić (Apostolat, Mi i svijet, Prijateljska zajednica). Vikend je bio ispunjen i raznim motivacijskim filmićima i prezentacijama, a uz sve to nije nedostajalo ni molitve, smijeha, igara, pjesma, bombona koje je djelio župnik, razgovora u grupama i upoznavanja sebe i ostalih. Susret je zaključen nedjeljnom svetom misom koju smo slavili zajedno s narodom.

Ovo nije bila duhovna obnova samo za krizmanike, i ja se svaki vikend, proveden na tečaju, duhovno obogatim i saznam nešto novo. Bilo je izvanredno raditi s tako dobrim mladima od kojih je većina, po svojim dojmovima, bila oduševljena. To nam dodatni poticaj da još više služimo Njemu i da prenašamo Radost koju smo od Njega primili.

Leon Matuza

Dojmove možete pročitati u nastavku:

1.Je li ti drago što si ovaj vikend izdvojio/la za duhovni susret i zašto?
2.Koja te se tema posebno dojmila? U kojoj si temi(animatoru)osjetio/la poseban Božji dodir? 3.Što bi izdvojio/la od ostalih sadržaja? Gdje te Bog dotakao? Kako ti je bilo u grupi – zajednička molitva, razgovor u grupi, pjesme, klanjanje, igre, molitveni lanac…? 4. Kako si doživio svoju grupu u razgovoru poslije teme i inače? 5. Je li ti se nakon ovog susreta promijenio odnos prema Bogu? Kakve promjene su nastupile? 6. Imaš li kakve prijedloge ili primjedbe na program i sadržaj susreta? 7. Ocijeni svoje vrijeme provedeno ova tri dana: 0 – izgubljeno vrijeme; 2 – tako-tako, zadovoljavajuće; 3 – dobro iskorišteno vrijeme; 4 – neočekivano dobro iskorišteno vrijeme; 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme. Možeš odgovoriti na pitanja ili dojmove iznijeti u slobodnom stilu. Ako želiš možeš se i potpisati.

1.1. Drago mi je i žao mi je što vikend ne traje 1 godinu. 2. Tema o kralježnici mi se svidjela jer je animator humorističan i smiješan, a Božji dodir sam osjetio kod animatorice Marije Cingule. 3. u ostalomu cjelokupnom sadržaju posebno vrijedno zapazio sam misu, igre, rad u grupi, pjesme i zajedničku molitvu. 4. U svojoj sam grupi bio zadovoljan i osjetio sam duh kursilja i Božju milost. Teme su bile zanimljive i saznao sam veliku iskrenost svojih prijatelja. 5. Ovaj mi je susret “otvorio oči” i odnos prema Bogu se drastično promijenio. U subotu sam osjetio da je Bog prisutan uz mene. 6. Ovaj tečaj je bio savršen tako da nemam nikakve primjedbe i prijedloge. 7. 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme.

2.1. Nije mi previše drago jer sam planirao učiti za ispite. Najbolja tema mi je bila od Ankice (Anice kak god :), a najbolji animator JEDAN I JEDINI; NAJBOLJI LUKA KOREN!! Pomogao mi je u mnogim stvarima i odgovarao mi na sva moja pitanja. Luka mi se sviđa jer se voli zabavljati i smiješan je. 4. Grupa mi se jako sviđala jer su svi bili otvoreni i iskreni. 5. Moj odnos s Bogom se nije nimalo promijenio. Još uvijek ne vjerujem da postoji. 6. Sve je super u vezi programa, jedino što je svećenik bio dosadan sa svojim pričama, ali ovak je super osoba. 7. Moja ocjena je 3 zbog dosadnih prezentacija i svećenika. Znam da se ne treba potpisati ali se budem. EMIL TURKOVIĆ

3.1. Drago mi je što sam ovaj vikend izdvojila za duhovni susret jer sam dosta toga naučila i što me potaknulo na razmišljanje. 2. Najviše me se dojmila Doroteja i naravno u njoj sam osjetila poseban Božji dodir. 3. Zapazila sam posebno vrijedno u cjelokupnom ostalom sadržaju to da smo iskreno i istinisto raspravljali o temama. 4. Doživjela sam svoju grupu zanimljivom i vrlo dobrom. 5. Ovim susretom promijenio mi se odnos prema Bogu. Osjetila sam da je Bog prisutan u mom životu. 6. nemam nikakve prijedloge na program i susret. 7. Ocjena 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme.

4.1. Da, jer sam otkrila mnogo toga! 2. Tema animatorice Doroteje Kontrec. Zapreke u kršćanskom životu. 3. Klanjanje, zajednička molitva i molitvena podrška. 4. – 5. Nakon ovog susreta shvatila sam da se trebam više uključiti u Crkvu. 6. Nemam nikakvih primjedba niti prijedloga jer je sve bilo odlično. 7. 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme. Jako mi je bilo lijepo provesti vrijeme s vama. Jako mi je žao što je dansa zadnji dan. Nadam se da su drugi ovo shvatili kao i ja. Animatori su zabavni i dobri. Nadam se da su priče i svjedočanstva doprla do drugih. Da će drugi biti jači u vjeri i molitvi. HVALA VAM!!! Lucija Šarc

5.1. Drago mi je što sam izdvojila vrijeme za ovaj duhovni susret zbog toga što sam upoznala predivne ljude koji su Boga još više približili meni. 2. Kada je animatorica Marija pričala svoju životnu priču me najviše dojmilo. 3. Velika podrška, puno ljubavi i način moljenja. 4. Sada ih malo drugačije gledam jer vidim da postoji nešto “skriveno” u njima i da ih trebam bolje upoznati. 5. Od sada sam još bliža Bogu i sada ću znati kako širiti Njegovu riječ. 6. Nemam nikakve prijedloge niti primjedbe. 7. 5

6.1. Jako me se dojmilo jako. Bilo je zanimljivo. 3. Animatori su bili odlični, pogotovo Luka. Jako su lijepe bile pjesme koje smo slušali i pjevali. Igre su bile super zamisao. 5. Promijenio mi se odnos s Bogom. Voljela bih opet imati takav susret. JUST DO IT ! ! ! 7. 5

7.1. Drago mi je što sam ovaj vikend izdvojio za duhovni susret jer sam upoznao nove ljude i produbio sam svoju vjeru. 2. Duh Sveti, Stjepan Najman 3. Rad u grupi 4. Svi smo otvoreno razgovarali o svemu što se tražilo od nas 5. Nije se promjenio, već sam prije osjećao Božju prisutnost u svom životu. 6. Ne. 7. 2