Osvrt na krizmanički tečaj u župi sv. Petra (10.12. – 12.12.2021)

U župi svetog Petra u Zagrebu održao se krizmanički tečaj od 10.12.2021. do 12.12.2021. U petak smo započeli tečaj s predstavljanjem animatora i rektora tečaja Luke Begovića. Zatim smo poslušali priču o Drvencima i prvu svećeničku temu „Tko sam ja?“  od vlč. Ivana Braovca gdje smo čuli da je Bog onaj koji nas je stvorio i da smo od njega drugima darovani. Nakon teme raspodijelili smo se u grupe kako bi se upoznali i podijelili naša iskustva kao što smo radili i nakon tema koje su slijedile sljedećih dva dana. Dan smo zaključili s našom Kursiljo molitvom.

U subotu smo poslušali svjedočanstva: Traganje za vrijednošću (Roberta Špoljar), Kršćanski život je drugačiji (Ivan Havliček), Zapreke (Katarina Nika Pernar), Kršćanin u svojoj Crkvi (Petra Jelinčić) i Čistoća (Helena Mihetec i Luka Begović). Između svjedočanstava odigrali smo igre, pjevali smo te smo kroz tu opuštenu atmosferu uspijeli sprijateljiti se s krizmanicima. Posebni trenutak subote bila je ispovijed gdje su krizmanici nakon svećeničke teme „Sakramenti“  imali priliku pomiriti se s Bogom. Na kraju dana imali smo zajedničku Svetu misu.

Na zadnji dan tečaja, u nedjelju čuli smo temu Apostolat (Marija Golomejić) koja nam je govorila kako smo mi kršćani poslani u svijet da svojim talentima širimo Radosnu vijest. Sudjelovali smo na župnoj Svetoj misi na kojoj je ujedno bilo i predstavljanje krizmanika. Na kraju samog tečaja krizmanici su napisali svoje dojmove,a predstavili smo im Kursiljo i Krapanj.

Od ostalih animatora na tečaju su bili prisutni: Petra Pavlović, Dorotea Hrenar, Sara Vinš Seman, Joško Martinec. Krizmanicima se tečaj jako svidio i većina bi htjela ponoviti takav susret. Mnoge je potaknuo da poboljšaju i prodube svoj odnos s Bogom. Najviše su im se svidjela svjedočanstva te zajedništvo i radost animatora kroz pjesmu i igre.

De Colores!