Osvrt na krizmanički tečaj u župi sv. Vida u Pitomači

Od 8. – 10. travnja u župi sv. Vida u Pitomači održan je Mali tečaj kršćanstva za prvu grupu krizmanika. Na poziv vlč. Ivice Puškadije i župnog vikara Siniše Blatarića 7 vrijednih animatora odlučilo je posvetiti svoje vrijeme grupi od 42 krizmanika. Program je započeo uvodnom riječju rektorice Lucije Šambar; predstavljanjem samog Kursilja i Krapnja. Od ostalih suradnika bili su prisutni duhovnik Kursilja Varaždinske biskupije vlč. Stjepan Najman, Anika Sačić, Nikolina Tomašić, Andreja Ognjan, Matej Briški, Nikolina Sever i Barbara Petrinjak.

Nakon međusobnog upoznavanja unutar grupe uslijedila je tema “Tko sam ja” koju je održala rektorica Lucija. Osim ove, krizmanici su imali priliku čuti još i svjedočanstva mladih animatora: “Mi, apostoli u svijetu”, “M&M”, “Božji naum o ljubavi”, “Bog ima plan” i “Prijateljstvo”. Sve teme bile su objedinjene oko glavnih, svećeničkih tema koje je održao vlč. Najman: “Bog Otac”, “Isus Krist”, “Euharistija” i “Duh Sveti”. Sam vrhunac tečaja bila je nedjeljna sv. Misa nakon koje smo se svi, i krizmanici, i animatori, obogaćeni najvećim darom, s radošću Duha Svetog uputili svojim kućama. Vjerujem da je svaka osoba, iako ne često i na očit način, primila nešto i naučila nešto novo o sebi, ali i o Božjoj ljubavi. Kako su sve doživjeli sami krizmanici, pročitajte u nastavku 😉

Barbara Petrinjak

• Da jako mi je drago, mogla bi tako svaki vikend. Super su svi dosta smo naučili od toga svega ovih 3dana. Prva tema o obitelji,roditeljima. I zadnja tema o Isusu i njegove zadnje dane. Ostali sadržaji su isto bili super, dirljivi ne znak još kojeg da izdvojim posebnog. U grupi je bilo odlično, super smo se slagali i sve super, molitve isto lijepe, pjesme,ige su zabavne sve mi se sviđalo. Nakon ovog susreta mi se je iskreno promjenil susret s Bogom, zato jer su svi videići bili dirljivi i ostalo, ne znam kako da objasnim ali da. Nemam nikakve primjedbe. Ocijena 5-najbolje moguće iskorišteno vrijeme. Mogla bi svaki vikend tako.
  • Da jer je bilo dobro upoznati malo pobliže Isusa. Dojmile su mi se sve teme, a animatori koji su mi se također dojmili su bili: Andreja i Matej. Izdvojio bih pjesme i igre. Bog me dotakao u srce. U mojoj grupi mi je bilo super društvo je bilo super. Da od sad ču se više moliti. Nemam primjedbi. Moja ocjena je 5 – najbolje iskorišteno vrijeme.
  • Drago mi je što sam izdvojio vikend, zato što sam ga izdvojio za dobre i sretne ljude te Boga. Tema koja mi se posebna dojmila je tko sam ja. Poseban Božji dodir sam osjetio u temi od vlč. Stjepana. Od ostalih sadržaja mi se svidjela igra i molitva. Bog me je posebno dotakao u temi od vlč. Stjepana. A u grupi mi je bilo super!!! Nakon ovog susreta sam još bolje spoznao Boga. Sve je bilo super tako da nemam primjedba. Vrijeme provedeno u ta tri dana: 5 – odlično iskorišteno vrijeme.
  • Da meni je jako drago što sam ovaj vikend izdvojio za duhovni susret jer animatori su prekrasni imaju super tema i igri i volio bih još jedanput ovo ponoviti sa istim animatorima. Sve teme su bile odlične ali poseban Božji dodir sam osjetio u priči od Lucije i Nikoline koja je imala probleme sa susjedom. Sve je bilo savršeno. U gripi je bilo super, zabavno i zanimljivo zahvaljujući našoj voditeljici Aniki. Ja nakon svega ovoga imam više povjerenja u Boga i vjerujem da nijedna molitva nije uzaludna. Naravno da nemam primjedbi, samo da smo se malo više igrali. Ocijena 5-najbolje moguće iskorišteno vrijeme.
  • Previše mi je drago. Zato jer u ova predivna 3dana ponovo mi se povećala vjera u Boga i sad sam sigurna da je tu sa mnom isto ko i moja mama. Najviše su me dojmile priče Lucije, Nikoline S. Barbare P. Nikoline T. i od najboljeg para na svijetu Andreje i Mateja. Ne mogu izdvojiti u kojoj sam temi najviše osjetila Boga, ali znam da je u svima bio prisutan. Igre su bile najbolje na svijetu, zabava na vrhuncu. Sve molitve i pjesme. Bog me je najviše dotakao u zadnjem filmiću što smo gledali. Naša grupa je bila najbolja zahvaljujući predivnoj Nikolini Sever. Odnos s mi se previše promjenio. Jer opet sam počela jačati svoju vjeru u Boga i vjerujem da je on tu samnom, i da mi uvijek pomaže. Nemam primjedbi, sve je bilo odlično. Ocijena 6 – ULTRADOBRONAJBOLJE <3 SVE ANIMATORE VOLI LORENA! NAJBOLJI STE! <3