Osvrt na Kursiljo tečaj u ŽOG-u, 25-27.1.2019

Od 25. do 27.01.2019. je održan još jedan Mali tečaj radosnog kršćanstva, ali ovog puta u Ženskoj općoj gimnaziji u Zagrebu za učenice prvih razreda. Predvođeni rektoricom Karlom Matković i vlč. Petrom Mlakarom, animatorice Ana, Anastazija, Dajana, Leona, Lucija, Matea, Petra, Kristina i Gabrijela htjele su svojim svjedočanstvima i tumačenju o Bogu mladima pokazati koliko nas Bog voli.

Tečaj je započeo prezentacijom “Drvenci” i prvom svečeničkom temom “Tko sam ja?” u kojoj nam je velečasni posvjestio da je svako od nas unikat u Božjim očima. Nakon upoznavanja u grupama uslijedila je Lucijina prva tema “Traganje za vrijednošću”. Primjerom vlasitiog života nam je posvjedočila svoje traganje i naposlijetku prihvaćanje Božije ruke. Večernjom molitvom smo zatvorili druženje toga dana. Subotu smo započeli s jutarnjom molitvom i temom vlč. Mlakara “Milost”. Nadalje, Leona je svjedočila u temi “Kršćanski život je drugačiji”, nakon rada u grupi došle su na red igre kojima su se sudionice tečaja bolje upoznale i djelovale kao grupa. O “Produbljivanju” nam je govorila animatorica Dajana. Poslije rada u grupi, igara i ručka na red je došla “Čistoća” u koju su nas uveli Luka i Lucija, svjedočeći o drugačijem načinu življenja u odnosu muškarca i žene. Poslijedna tema subotnjeg dana je bila “Sakramenti” vlč. Mlakara. Dan samo završili na najljepši mogući način, klanjanjem i ispovjedi. Nedjeljnje jutro otvaramo s krunicom i čitanjem pisama podrške. Novom temom smo se upoznali s Duhom Svetim. Animatorica Kristina je kroz temu “Apostolat” ispričala kako je ona i na koji način odlučila služiti Gospodinu. Misom smo zaokružili ovaj Mali tečaj kršćanstva. Duh Sveti je i ovaj vikend posijao sjeme u živote ovih mladih djevojaka.

Gabrijela

Dojmovi sudionica tečaja:

• Naučila sam da trebam više vjerovati u sebe jer na način da ne vjerujem u sebe zapravo pokazujem da ne vjerujem Bogu i njegovom planu za mene.

• Htjela bi ovo ponoviti jer je ovo bilo savršeno. Osjećam se ispunjenije, sretnije, jednostavno se to ne može opisati.

• Posebno lijepa su mi bila svijedočanstva I to zajedništvo koje se može osjetiti. Svidjelo mi se što smo se svi prihvaćali bez obzira na naše priče. Hvala na ovom novo mi prekrsanom iskustvu.

• Ovaj vikend bio je jedan od najboljih u mome životu. Jako sam sretna što sam došla. Naučila sam da iako nitko nije uz mene i ne voli me, ja znam da je Ius uvijek uz mene.

• Doživjela sam radost I naučila da moram voljeti sebe I biti sebi vrijedna.

• Poseban mi je bio rad u grupi I animatorice koje su bile predobre. Upoznala sam nove ljude I naučila nešto više o onima koje znam. Ovo ću zaista uvijek pamtiti.

• Posebno lijepo mi je bilo što sam doživjela taj osjećaj povezanosti, sloge i zajedništva – jednostavno neke povezanosti. Svidjelo mi se što sam mogla razgovarati o stvarima koje me tište te što sam dobila mnoštvo savjeta kako se rijesiti strahova.