Osvrt na tečaj za krizmanike u župi sv.Petra (29.11.-1.12.2019.)

29.11. -1.12.2019. održan je krizmanički tečaj u Crkvi sv. Petra u Zagrebu. Tamo su nas dočekali vlč. Marko Torbar i župni animatori. Susret smo započeli molitvom i predstavljanjem animatora te pričom o „Drvencima.“ Krizmanici su imali priliku poslušati svećeničku temu „Tko sam ja“ koju je vodio vlč. Marko u kojoj je objasnio tko smo mi u očima Gospodina. Petra je u temi „Traganje za vrijednošču“ posvjedočila o svome životu prije spoznaje tko je Bog. Dan smo završili klanjanjem pred Presvetim sakramentom. Subota je započela jutarnjom molitvom i pjesmom.

Prije laičke teme „Krščanski život je drugačiji“ u kojoj je Tena govorila o svom odnosu s Bogom, vlč. Marko je pričao o Božjoj milosti i ljubavi. Kroz svećeničku temu „Sakramenti“, vlč. Marko nas je potaknuo na razmišljanje o ljubavi i milosrđu koje nam Bog daje kroz sakramente. Nakon toga Petra je pričala o produbljivanju svog odnosa s Bogom. O „Čistoći“ je svjedočio mladi par koji nas je potaknuo da živimo čisto i sveto.

Tijekom cijelog dana s temama su se ispreplitale igre, a dan smo završili s ispovijedi i svetom misom. Treći dan tečaja započeo je molitvom i temom „Duh Sveti“ vlč. Marka u kojoj je pričao o moćima i djelima Duha Svetoga. U temi „Apostolat“ Ante je posvjedočio kako je on u svome životu apostol te na koji način Bog djeluje kroz njega.

Nakon tema, kroz cijeli vikend, slijedio je rad u grupama u kojima su krizmanici imali priliku pričati o poslušanim temama. Poslije mise, na kraju tečaja, rektor Ivan je s nekolicinom animatora ukratko prezentirao otok Krapanj te ispričao svoje osobno iskustvo.

Lucija Matković