Osvrt na tečaj za krizmanike u župi sv. Vida u Pitomači (17.-19.1.2020.)

Prošli vikend , od 17. do 19. siječnja u Župi sv. Vida u Pitomači održao se tečaj Kursilja za krizmanike. Oko 35 krizmanika okupilo se u župnoj dvorani u petak kako bi započeli sa svojom duhovnom pripremom za krizmu. Susret je počeo molitvom te predstavljanjem rektorice i animatorica, Kursilja općenito te rasporedom po grupama. Nakon kratkog upoznavanja u grupama, temom vlč. Najmana promišljali smo o tome tko smo mi i zašto nas je Bog ovakvima stvorio te smo nakon teme pogledali prezentaciju o drvencima koja nam je pokazala kako smo svi vrijedni i da nas Bog voli bez obzira na naše nedostatke i osuđivanje drugih ljudi. Poslije prezentacije o drvencima, Barbara je pričala o traganju za vrijednošću, odnosno, kako se ona nosila s osjećajem manje vrijednosti i kako je shvatila da su neke stvari manje bitne i da nam one kasnije možda ne bi pomogle da se osjećamo ispunjeno. Nakon Barbarine teme krizmanici su sa svojim animatorima u grupama podijelili iskustva s tim ili sličnim problemima. Zatim smo se malo poigrali, pjevali i vlč. Najman pričao nam je o tom kakav je Bog, koliko nas voli i kako je On naš Milosrdni Otac. Odmah nakon teme o našem Ocu pogledali smo video o zemaljskom ocu koji je unatoč srčanoj mani i nesposobnosti svog sina išao s njime na najteže maratone. Prvi dan završili smo molitvom.

U subotu smo dan započeli molitvom , pjesmom i igrom, a zatim nam je vlč. Najman pričao o tome koliko je Isus milosrdan, a Tena je imala temu Kršćani u svojoj Crkvi u kojoj nam je progovorila o tome kako je krenula u Crkvu , što ju je tamo zadržalo i u kojim sve zajednicama sudjeluje. Poslije Tenine teme imali smo razgovor u grupama s krizmanicima. O temi Osoba Isusa Krista, Vjera, ufanje i ljubav pričao nam je vlč. Najman te je krizmanicima približio Isusa. Nakon njega temu je imala Matea u kojem nam je pričala o tome kako je kršćanski život drugačiji i o produbljivanju svoje vjere, te smo o toj temi razgovarali i u grupi s krizmanicima. O sakramentalnom životu pričao nam je vlč.Najman te smo nakon tog imali ručak i igrali igre. Ivana je uz pomoć prezentacije o bazgi pričala o zaprekama u kršćanskom životu te smo nakon tog pogledali prezentaciju o Nicku Vujičiću, čovjeku koji je rođen bez ruku i nogu, a i dalje po cijelom svijetu slavi i priča o Bogu. U crkvu smo otišli na ispovijed te za vrijeme ispovijedi molili krunicu i nakon toga imali klanjanje pred Presvetim. Dan smo završili filmićom o Krapnju te kratkim svjedočanstvom animatorica koje su bile na Krapnju.

U nedjelju smo dan opet započeli molitvom i pjesmom te uz temu vlč. Najmana u kojoj je govorio o Duhu Svetom i njegovoj važnosti u našem životu. Nakon njega temu je imala Lorena u kojoj nam je pričala u apostolatu. Poslije rada u grupama temu je imala Petra, pričala je o prijateljskoj zajednici i 4.danu odnosno kako dalje nastaviti s rastom u vjeri kad Kursiljo završi. Nakon Sv.Mise  krizmanici su pisali dojmove koji su bili vrlo pozitivni. Većini krizmanika se Kursiljo svidio i nadmašio je njihova očekivanja s kojima su došli u petak jer su čuli iskrena svjedočanstva mladih ljudi. U njima smo zapalili iskrice te se nadamo da će uroditi plodom.