Osvrt na tečaj za krizmanike u župi sv. Vida u Pitomači (24.-26.1.2020.)

U župi svetog Vida u Pitomači, od 24. do 26. siječnja održan je Kursiljo tečaj za krizmanike druge grupe, nakon što ga je prva prošla tjedan dana ranije. Ondje su nas gostoljubivo dočekali župnik, vlč. Ivica Puškadija i kapelan, vlč. Karlo Kruljac. Opći uvod u Kursiljo i uvodnu temu „Tko sam ja?“ imao je preč. Stjepan Najman koji je ovaj vikend krizmanicama svjedočio Krista zajedno s 5-ero svojih suradnika, na čelu s rektorom, Leonom Matuzom (Mi i svijet + Apostolat + Prijateljska zajednica). Osim njega, ovaj vikend na tečaju sudjelovali su još, i družili se s krizmanicima prenoseći im svoja iskustva s živim Gospodinom, Stela Posavec (Traganje za vrijednošću), Tena Grlica (Kršćanin u svojoj Crkvi), Petra Hudoletnjak (Kršćanski život je drugačiji + Produbljivanje) i Ivana Geci (Zapreke u kršćanskom životu + Kralježnica). Program su obilježile razne molitve, duhovne pjesme, igre, osobito vani, na otvorenom, prezentacije, o Drvencima i bazgi te filmići, tako da nije nedostajalo smijeha, zabave, razigranosti ali i unutarnjeg upoznavanja sebe i ostalih. Ipak, tečaj je najviše potaknula polufinalna utakmica Hrvatske i Norveške koju smo pratili od 45. minute. Pobjeda je osigurala ne samo finale, već i dobro raspoloženje kroz cijeli vikend. Tečaj je zaključen dojmovima krizmanika i animatora nakon svete mise koju smo proslavili zajedno s narodom.

Ovo nije bila duhovna obnova samo za krizmanike, i ja se svaki vikend, proveden na tečaju, duhovno obogatim i saznam nešto novo. Bilo je lijepo raditi s tako dobrim, živim mladima. Najviše me se dojmila utakmica koju smo pozorno pratili i usput, malo po malo gubili živce, no ipak smo se na kraju veselili. Naravno, uvijek je teško početi i približiti se u razgovoru krizmanicima, no moram priznati da mi je isto tako vrlo teško odvojiti se od njih nakon što smo zajedno proveli tri dana. Sve u svemu, još jedno prekrasno i nezaboravno iskustvo.

Dojmove krizmanika pročitajte u nastavku:

Drago mi je što sam bila ovdje jer je stvarno lijepo i animatori su super. Petrina tema mi se dojmila i u njenoj temi sam osjetila Božji dodir. Posebno vrijedna je zajednička molitva, a i grupa je bila dobra. Ukupna ocjena 4, neočekivano dobro iskorišteno vrijeme.

Bilo mi je drago je sam se mogao družiti sa ostalim krizmanicima. Petrina tema mi se posebno dojmila. Posebno vrijedni su mi bili razgovori u grupama. Razgovori u mojoj grupi su mi se jako svidjeli jer je svatko imao svoju priču. Nisam siguran je li se išta promijenilo, ali na tečaju mi je sve bilo super.

Jako sam se zabavila ovaj vikend, puno sam naučila. Neka svjedočanstva su me stvarno dirnula i potaknula da se poboljšam. Sve u svemu, jako lijepo iskustvo. Najdraža tema mi je bila Mi i svijet + Apostolat koju je imao Leon. Ta mi se tema najviše dojmila. Posebno vrijedna mi je bila zajednička molitva, ona mi se jako svidjela. Moja grupa je bila jako dobra, naučila sam nešto novo o nekim ljudima i shvatila da svi imamo svoje brige, ali da ih zajedno možemo pobijediti i da nije sramota pitati za pomoć. Naša animatorica je bila stvarno predivna i drago mi je što sam podijelila dio svog života s njom. Susret me zbližio još više s Bogom negoli sam bila prije. Osjetila sam da me Bog ljubi i vodi na mom životnom putu i da se samo trebam prepustiti i vjerovati mu. Primjedbi stvarno nemam, animatori su bili divni i iskustvo je stvarno lijepo.

Drago mi je što sam odvojila vrijeme za Kursiljo jer sam još dodatno saznala o Bogu i više ga upoznala. Najviše me je dojmila Petrina i Ivanina tema jer su se stvarno prepustile Bogu, svaka od tih tema me je potakla, pogotovo kad je Ivana pričala o majci. U našoj grupi je bilo predobro jer smo pričali o svemu i animator se trudio da razgovaramo i da nam pojasni sve. Ovaj susret me potaknuo ka Bogu i sve vezano uz Boga. Voljela bih se pridružiti zajednici, a kasnije i biti animatorica jer je to stvarno lijepo. Mislim da bi bilo lijepo biti animator i drugim ljudima objasniti koliko Bog stvarno znači i da postoji!

Na početku mi se nije svidjela ideja da provedem vikend na Kursilju, ali nakon nekog vremena provedenog ovdje jako mi se svidjelo. Teme su mi bile interesantne i grupa mi je bila odlična, pogotovo animatorica. Najviše mi se dojmila tema o tome kako smo svi različiti. Priča o zvjezdicama i točkicama mi je bila dobra i Stelina tema je bila lijepa i potaknula me na razmišljanje.

Posebno vrijedno mi je bio rad u grupi. Svidjelo mi se razgovarati s njima i čuti njihova mišljenja koja su nekada različita od mojih. Mislim da nisam mogla tražiti bolju grupu. Naša animatorica Ivana bila mi je draga. Nitko u grupi nije mi smetao i bili su zabavni. Moj odnos prema Bogu se promijenio i to na bolje. Više mi se sviđa moja vjera. Shvaćam da je možda nekima dosadno to što stalno govorimo o Bogu, ali to je meni predivno. Svašta se može naučiti o Bogu i nečijim odnosima prema Njemu. Ja bih ocijenila ovaj Kursiljo tečaj s 4, neočekivano dobro. Stvarno nisam očekivala puno, a došla sam na nešto bolje. Da mogu, opet bih došla.