Osvrt na tečaj za srednjoškolce sv. Jeronim

Od 31.3 do 2.travnja održao se tečaj za srednjoškolce u župi Sv. Jeronima u Zagrebu pod vodstvom rektorice Dajane. Okupila je mladu poletnu ekipu u sastavu Martina, Dunja, Luka, Marijana, Josip potpomognutu župnim animatorima Lukom, Karlom, Tomislavom. Svojim svjedočanstvima vjerno su prikazali polaznicima kako Bog djeluje u njihovim životima i svojim primjerom pokazali primjere Božjih tragova kao i radost kršćanskog života. Susret je posebno oplemenio vlč. Andrija koji je sa posebnom pažnjom govorio o osobi Isusa Krista kao i o Duhu Svetom.

Predvodio je i euharistijska slavlja kao i klanjanje u petak. Vrijedi izdvojiti zajedničku misu sudionika u subotu. Na jedan neposredan način približio je otajstva i veliko mu hvala na tome. Tri dana proletila su poput nekog lijepog sna. Teme su se izmjenjivale sa pjesmama i razgovorom u grupi. Izdvojio bi Temu o čistom hodanju koju su održali mladi par Luka i Laura. Bio im je to prvi put da svjedoče o utjecaju Boga u njihovim mladim životima i vezi. Upečatljiva sadržajna priča sa jasnom porukom o važnosti i mjestu Gospodina u životu. Dojmovi zagrljaji i zajedničko fotografiranje… i još jedan tečaj je prošao oplemenivši mnoge mlade živote i poneki stariji.
Dojmovi će najbolje izreći ono što se teško izreći može:
• Izdvojila bih Lukino i Larino svjedočenje o čistoći što mi je promijenilo pogled na ljubav i što to istinski znači. Također, dojmilo mi se svjedočenje vlč. Andrije o Sv. Duhu. U grupi mi je bilo odlično
• Drago mi je što sam izdvojila ovo vrijeme za susret jer u grupi sa svim ljudima osjećala sam neku povezanost i osjećala sam se ugodno i prihvaćeno, a najviše me se dojmila tema čistoće jer sam osjetila još neku povezanost s Bogom i sa samom sobom
• Drago mi je što sam ovaj vikend izdvojio za Kursiljo jer sam upoznao ovu prelijepu stvarnost u Crkvi te mi je pomogla da drukčije gledam na neke stvarnosti
• U grupi mi je bilo super, na trenutke sam se naježio i osjetio prisutnost Boga
Na kraju mogu reći samo Bogu hvala na ukazanoj prilici i Bog Vas blagoslovio i neka vas zagovor sv. Jeronima prati u svakodnevnici.