Osvrt na župni tečaj za krizmanike u Varaždinu (25.-27.10.2019.)

U župi Svetog Nikole biskupa u Varaždinu od 25. do 27. listopada održan je Kursiljo tečaj za krizmanike. Tamo su nas dočekali i ugostili župnik vlč. Stjepan Najman, te kapelan Rafael Mikac. Uvod u Kursiljo i samu uvodnu temu „Tko sam ja?“ imao je vlč. Kristijan Stojko, župnik u Ivancu koji je na tečaju bio samo u petak. Uz njega , vlč. Najmana te kapelana Krista je svjedočilo 8-ero suradnika, na čelu s rektoricom, Jelenom Kutnjak (Kršćanin u svojoj Crkvi).

Osim nje, taj vikend su na tečaju još sudjelovali i družili se s krizmanicima, prenoseći im svoja iskustva s živim Gospodinom, Luka Rasinec (Traganje za vrijednošću, Apostolat + Mi i svijet, Kršćanski život je drugačiji + Produbljivanje), Matija Kutnjak (Prijateljska zajednica), Andrija Havaić, Ivana Geci i Sara Brodar te bračni par Nikolina i Lovro Mlakar (Čistoća). Program su obilježile razne molitve, duhovne pjesme, prezentacije o Drvencima, Leptiru i Bazgi te filmići tako da nije nedostajalo smijeha, zabave, razigranosti ali i unutarnjeg upoznavanja sebe i ostalih. Tečaj je zaključen dojmovima krizmanika i animatora nakon svete mise koju smo proslavili zajedno s narodom.

Svakim novim tečajem obogatim se novim prijateljima, znanjem te radošću, pa je upravo tako bilo i na ovom tečaju. Bilo je lijepo raditi s grupom zainteresiranih mladih ljudi, iako je u početku bilo teško od njih dobiti odgovore na pitanja tijekom rada u grupi, na kraju smo se povezali te nam je bilo žao što se moramo rastati. Sretna sam što imam priliku prenositi im svoje znanje, ali jednako tako i naučiti nešto od njih. Ukratko, još jedno predivno iskustvo koje se sigurno neće tako lako zaboraviti.

Sara Brodar

Neki od dojmova krizmanika:

U nekim trenucima mi se sviđao duhovni susret, a u nekim mi je bio dosadan. dojmila me je tema apostolat. Posebno vrijedno mi je bio rad u grupi i misa. Moja grupa je bila jako sretno i veselo raspoložena i komunikativna. Osjetio sam da je Bog prisutan u mojem životu. Nemam nikakve primjedbe i mislim da jako poučno bilo. Bilo je tako-tako zadovoljavajuće.

Drago mi je jer sam saznao puno novih stvari o Bogu i vjeri i upoznao nove ljude. U svima sam osjetio Boga jer su svi od malena u crkvi, mole i svakodnevno su više s Bogom nego ja. Razgovarali smo u grupi poslije svake teme i komentirali i svatko je rekao svoje mišljenje. Osjetio sam Boga kad smo molili i učili o kursilju. Bilo je odlično. Moja ocjena 4 jer bi svoje vrijeme potrošio na igrice a ovako sam imao susret s Bogom.