Osvrt na drugu grupu ovogodišnjeg krizmaničkog tečaj u Ivancu (23.-25. 4. 2021.)

Proteklog je vikenda u župi svete Marije Magdalene u Ivancu održan Kursiljo tečaj za krizmanike. Na tečaju je sudjelovalo oko 16 krizmanika i desetak animatora. Prvi dan radosno nas je dočekao i ljubazno ugostio vlč. Kristijan Stojko.

Tečaj je otvorio vlč. Kristijan sa temom „Tko sam ja“. Osim njega svoja svjedočanstva i produbljenje vjere krizmanicima su svjedočili: Mateja Hudoletnjak (Traganje za vrijednošću), Petra Hudoletnjak (Kršćanin u svojoj crkvi + Kršćanski život je drugačiji + Produbljivanje), Leon Matuza i Sara Ribić (Čistoća), Ivana Geci (Zapreke + Kralježnica), Anja Kišiček (Apostolat + Mi i svijet) te Elizabeta Kujavec i Dorotea Mašić. Sve to održavalo se pod budnim okom rektorice Sare Brodar. Uz to drugi dan tečaja krizmanici su se ispovjedili kako bi čista srca otišli na klanjanje koje je bilo održano nakon Svete ispovijedi. Uz to poseban pečat zabave, ali i učenja tečaju su dali razgovori u grupama, mnoge molitve, duhovne pjesme, priča o Drvencima, filmovi(Sine, što je to?, Kindness Boomerang te intervju sa Nickom Vujčićem) i krunica. Tečaj smo zaokružili dojmovima kako krizmanika tako i animatora te predstavljanjem Krapnja. Nakon toga krizmanici su sudjelovali na Svetoj Misi čitanjem, pjevanjem te prinosima svojih zahvala i prošnji.

Drago mi je da sam sudjelovala na ovom tečaju, iako isprva nisam znala što da očekujem, no kada sam vidjela ove drage mlade znala sam da će biti odlično i tako je bilo. Na početku je većina bila zatvorena i šutljiva, ali kada je došao taj treći dan svima nam je bilo pomalo žao. No, valja zapamtiti da ovaj tečaj dakako nije završen jer je sada tek posađena sjemenka u njih koja treba vjere da bi rasla i razvila se, stoga se nadam da će nadalje nastaviti živjeti u vjeri.

Dorotea Mašić

Evo i nekoliko dojmova krizmanika:

• Meni je na Kursilju bilo neopisivo lijepo! Posebno su mi se svidjele teme od Petre i Sare i Luke. Bilo mi ih je predivno slušati i osjećam se čudno. Jako mi se svidio rad u grupi, razgovori, igre, svjedočanstva. Ekipa je super i volio bih se možda jednog dana uključiti u zajednicu Kursiljo. Mislim da sam produbio svoj odnos s Bogom i imam želju ići na Krapanj. Hvala svim animatorima, a posebno Anji i Sari!!! Mogao bih još puno pisati, ali teško mi je ovako na nogama. Hvala svima od srca!

• Bilo je super! Drago mi je što sam izdvojila vrijeme za duhovni susret jer sam naučila više o Bogu i odlučila sam se promijeniti. Teme koje su mi se posebno dojmile su Traganje za vrijednošću i Kršćanski život je drugačiji (Kršćanin u svojoj crkvi + Produbljivanje). Još su mi se svidjele i igre te molitvena podrška. U grupi sam se osjećala prihvaćeno i kao da me razumiju.

• Drago mi je što sam prisustvovala ovom duhovnom susretu zato što mi je pomoglo približiti se Bogu i otvoriti srce. Najviše mi se svidjela tema Petre Hudoletnjak. te rad u grupi i molitvena podrška. Bila mi je čast sudjelovati u mojoj grupi zato što sam nakon dugog vremena osjetila zajedništvo i podršku. Moj odnos prema Bogu se promijenio. Postala sam otvorenija prema vjeri i Bogu.

• Ovaj vikend mi je bilo super. Upoznala sam animatore, koji su stvarno divni ljudi. Pobliže sam upoznala Isusa, te osjetila njegovu ljubav i blizinu.

• Drago mi je da sam provela vikend na ovom tečaju. Upoznala sam mnogo novih ljudi te bolje upoznala sebe. Svi su se zaista trudili te ih je bilo zanimljivo slušati. Rad u grupi jednostavno mi je posebno prirastao srcu. Moja grupa pomogla mi je, dala odgovore na brojna pitanja, sve smo teme dobro protumačili. Trudit ću se pronaći Boga u malim i velikim stvarima te biti bolja osoba. Nemam primjedbi.